Artikkelit

Kiitos sinulle, asiakkaamme

Lääkärikeskus Karhulinna on palvellut satakuntalaisia ihmisiä ja yrityksiä vuoden päivät. Vastaanotto on ollut niin lämmin, että se vetää kokeneetkin tekijät nöyräksi. Asiakkaat kiittävät erityisesti mahtavaa henkilökuntaamme, joka huomioi jokaisen kävijän yksilönä aina iloisesti ja ystävällisesti.

Uudelle paikalliselle vaihtoehdolle on selvästi ollut tilausta ja tarvetta. Itsenäisen lääkärikeskuksen paikallinen päätöksenteko mahdollistaa joustavat siirrot – tarvittaessa hyvinkin nopeasti. Myös kehittäminen on Karhulinnassa aina asiakaslähtöistä. Aito tavoitteemme on kuunnella jokaista asiakastamme ja toimia toiveiden mukaan. Erikoisalojen valikoima onkin kasvanut vauhdikkaasti koko vuoden.

Kesän kynnyksellä Karhulinnan vastaanottotilat BEPOPin kolmannessa kerroksessa laajenivat 12 uudella huoneella, noin 300 neliöllä. Laajennuksen myötä pääset meillä muun muassa lastenlääkärin ja keuhkolääkärin vastaanotolle. Fysioterapiaan on lisätty asiantuntijoita ja vastaanottohuoneita. Työterveyspalvelut muodostavat uusissa tiloissa entistä selkeämmän kokonaisuuden, jossa hoitoketjut toimivat viiveettä tarkoituksenmukaisesti. Työterveysasiakkaiden tyytyväisyydestä kertoo Karhulinnaan luottavien yritysten ilahduttavan suuri määrä.

Ympäröivän maailman tilanne heittää luonnollisesti harmaita varjoja kaiken liiketoiminnan ylle. Lennokkaan alun jälkeen pitää kenties hetki vakiinnuttaa nykyistä toimintaa, jotta voimme varmistaa tärkeimmän: aina laadukkaan palvelun ja kiireettömän kohtaamisen jokaiselle asiakkaallemme. Toiminnan kehittämistä ja laajentamista ei kuitenkaan ole unohdettu. Kaikki palaute on aina tervetullutta.

Arkinen toiminta, kehittämisestä puhumattakaan, ei tietenkään olisi mahdollista ilman sinua, arvokas asiakkaamme. Haluan koko sydämestäni kiittää jokaista Karhulinnassa vuoden aikana asioinutta siitä luottamuksesta, jota olette meille osoittaneet. Pidetään toisistamme huolta.

Kimmo Aho
toimitusjohtaja

Tutustu Karhulinnan tarinaan.